Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

2 napp

2009.06.10. 19:20 - me&myself

Keresek képek, adidg írok! Hát nem is tudom mit mondjak a mai napról. Eléggé szar volt mit ne mondjak. Kiderült, hogy 3as lett a töri szintvizsgám, és persze nem kapom meg az évvégi 3ast. De persze vollt aki gyenge 2est kapott.. Hát csodás mondom... Mindegy nem izgatom magam, van más bajom is. Részleteket nem írok, akinek tudni kell az tudja, és ennyi. Ismét jó tanácsot kaptam, és köszi!! csak azt nem értem, hha vkit nem érdeklek, akkor miért nem mondja meg??? Nem került 5 szónál többe... De nem engem mindig mindenkinek át kell végni... Jó nem mindenkinek, csak vannak akik igen... Már megint többet írtam, mint amennyit kellett volna... Grat. magamnak. Na ennyit erről a témáról...

Holnap megyünk ki a Millenáris parkba fizikán meg angolon! Asszem fizikán süttetni fogom a hasam. Csodálatos napszemcsimben pedig ott virítok egész nap!! Jah meg angolon is kint leszünk, bár ha minden igaz akkor scrablezni fogunk! Na jól van asszem mára ennyi! Sziasztok! Pusszi

 " Csak bámultam, és azt kívántam, bárcsak sose jönne el a jövendő. Bárcsak ez a pillanat örökké tartana, vagy ha ez nem lehetséges, akkor hadd múljak el én is a pillanattal."

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr451177369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása