Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

Uncsi nap

2009.05.23. 18:35 - me&myself

Dr. MekCsábító... Csak ha rá nézek is jó kedvem lesz... :) Egyébként a mai nap olyan vegyes volt... Megnéztem kb. 10 gk-t... Mára elég is volt... Olvasgattam régi Annás és Galyás beszélgetéseket, amik teljesen feldobtak... Jó kedvem lett tőlük... Ha nem is tudtam ma beszélni Galyával (na jó kb.3 percet),így olyan volt mintha... Annámmal beszéltünk sokat...Ami nem baj... Megnézegettem ma a kompetenciás feladatokat, annyira nem is tünnek rémesnek. Túl fogjuk élni, annyira nem lesz rémes, legalább addig sem lesz fizika. Meg töri, szóval az ilyen csodás órák elmaradnak...Hipp-hipp hurrá. szokásos gk nézés, aztán du kommentáltam egy pár képet myvipen, a régi osztályról... Tényleg jóó osztály voltunk, én szerettem oda járni, nem úgy mint a mostaniba. De ez van, a cél Hböszörmény vagy Nyír1... Addig meg kitartás.... Mást nem tok csinálni... Anya kolléganőjétől kaptam egy tök jó felsőt. Olyasmi mint a kék, csak ez fehér... De ez is ilyen tunikás... Nemrég pedig felvettem msn-re apám ex. feleségének a fiát... Igazából nekem semmi bajom nem volt/van vele, csak olyan hirtelen(legalábbis nekem) volt a válás,hogy semmi ilyen elköszönés nem volt benne. De most kicsit beszélgettünk, bár nem tudom h elmesélem-e majd apának... Nem attól félek h mérges lenne, vagy ilyesmi, egyébként is az én dolgom, meg nem is tudok ilyen dolgokat,h miért lett vége vagy ilyesmi, szóval ezt még majd kitalálom. Na mindegy... Asszem mára ennyi... Megyek segítek anyának egy kicsit eprezni, nem tudom leszek-e majd msn-en. Ennyi gép előtt ülés elég volt mára. Na pusszka mindenkinek...

"Amibe nem halsz bele, attól megerősödsz!"

"Csak bámultam, és azt kívántam, bárcsak sose jönne el a jövendő. Bárcsak ez a pillanat örökké tartana, vagy ha ez nem lehetséges, akkor hadd múljak el én is a pillanattal!"

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr351139528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása