Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

Behalok ettől a melegtől ):

2009.05.22. 19:25 - me&myself

3 nap meleg távlatából kijelenthetem,hogy utálom ezt a meleget. Ez nem nekem való... És még hol van a nyár?? Hát ha minden igaz (igaz, mert én mondom) 3 hét van a suliból. Ez már gyorsan elmegy, főképp h utolsó héten már úgysem fog csinálni senki semmit. Vagyis tanulás tuti nem lesz. Egyébként ma péntek van ami azt jelenti,hogy itt a hétvége. Lehet sokáig aludni, ami nekem nem mindig szokott sikerülni, sajnos.. De majd nyáron. De a nyarat csak azért nem várom, mert olyan nyomvadt meleg lesz,hogy meg fogok sülni, az tuti.. És olyankor nem lehet menni semerre mert megdöglik az ember... Vagyis lehet, csak ha nem muszály akkor nem megy az ember...  Na jó, asszem ennyit rólam és a melegről... Egyébként anya hajlik rá,hogy mehessek Bfenyvesre... Egyébként ez a meleg ráébresztett,hogy menni akarok, és olyan jó lenne hha jó idő lenne, és nem esne egy csomót az eső mint tavaly előtt. Na jó ennyit erről, mert aztán megint nagyon hosszú lesz a blog. (: Szóval ma... Reggel sikeresen elszundikáltam, és már csak a rock zenére keltem fel... (Persze a pirítósban). Felekelés szokásos... Erre reggel felveszem a kék szoknyámat ami nagy rám... Felkutatom az övet,  belerakom, behúzom a legutolsó lyukig, és még mindig nem leesik rólam?? Csodás... (Majd mielőtt befejezem a blogot megmérem h hány cm a derekam, és közlöm az eredményeket....) Átöltözés, és indulás... Nem vlt semmi extra a suliban, nem volt a föci tanár, így két punnyadás óra volt. :S:S  Aztán go haza, és kaja... Volt még 7főről husim, szóval azt ettem meg, kb. uan annyit mint 7főn és tele vok... Szóval a vacsi kimarad ma azt hiszem... De persze belöktem egy lityó tejet...  És most megint szomjas vok, de nincs itthon tea, ezért főznöm kell... Teljesen ki van száradva a szám... :S:S Azt hiszem mára ennyi lesz, de akkor mérés...Pill...na itt vok... 111 cm... vgayis -5 cm 5 hét alattt!! Büszke vok magamra... Na jól van! Galyáéknak hatalmas cuppp... Pusszka mindenkinek...

"Csak addig volt könnyű nélküled az élet, míg nem tudtam, hogy létezel."

"A barátság nem első látásra születik, hanem felépül, ha van miből."

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr651137944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása