Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

Shoppingolás

2009.06.08. 20:25 - me&myself

Most értem haza, uhogy most kaptok blogot! A mai nap eléggé szar volt mit ne mondjak. Mármint a délelőtt része! 2es lett a fizika tz-m uhogy kettes leszek évvégén. Nagyon tudok örülni neki....De ez van. Remélem azért töriből összejön a 3as. Egyébként semmit nem csináltunk a suliba, már csak punnyadunk. Egyébként ma elolvastam 2 fejezetet az Eclipse-ből. Annyira csudálatos, hoyg el nem hiszitek! Annyira jól leírja az Edwardék szerelmét, hogy én is bele remegek néha! De komolyan!! Du talcsiztunk anyával, haza jöttünk meg mentem tornázni. Miután haza jöttem lementünk a mammutba, mert kicsi volt a cipője, ezért visza kellett vinni, hogy kicseréljék. Aztán persze bementünk a Deichmannba és vettünk nekem két pár cipőt. Majd a Jeans Clubba ott vettünk nekem egy napszemcsit, meg egy felsőt! Jah és még a Hervisben vettünk egy papucsot nekem. Nem unatkoztunk. :) Aztán haza és mostmár itt vok, de lassan sztem lépek is... Akartam ma még olvasni, de már nem hiszem, hogy fogok. Na sziasztok! Pusszka

"A titkokat leplek takarják, s ha elindulsz a fölfedezésükre, sorban tárulnak föl előtted a leplek, egyre többet tudsz, és egyre jobban tudod - de soha nem jön el a végső pillanat, amikor eljutsz a legbelső helyre, ahol végre magadhoz ölelheted a titkok Titkát - mert az mindig beljebb van."

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr681172322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása