Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

Ma sem lesz rövid :)

2009.05.31. 19:10 - me&myself

9.07: Reggel felkeltem ¾ 8kor. Szakad az eső. Persze nekünk pont mára kell kitalálni h bográcsozzunk. :S Reggel azzal telt h neteztem, és most megnézem az Alkonyatból azt amit tegnap már nem tudtam. Addig sem írok.

 Na itt vok 10.01kor. Megnéztem a filmet! Csudálatos. Nagyon tetszett. És szerencsére ez a film tükrözi a könyvet. Mármint úgy értem, hogy nem tér el a könyvtől, mint vegyük a hp-t. Hozzáteszem a hp-ban játszott Robert Pattinson. De a hp-ben szinvonalon aluli teljesítményt nyújtott. De az Alkonyatban… Hát oda meg vissza vok érte. Eddig nem értettem, hogy miért van oda érte mindenki, de megértettem. Szóval mostmár én is oda meg vissza vok érte. Reggel mikor beléptem iwiwre, kedves üzenet várt Galyától az üzi falon! Tegnapi bloggal kapcsolatban. Azt hiszem mondhatjuk, hogy ez Neki szólt! Annyira jó lenne, hha már péntek, vagy szombat lenne!! Annyira szeretném már, hogy náluk legyek, beszélgessünk, babázzak is persze. Szeretek egyébként náluk lenni nagyon. Mindig feltöltődök lelkileg. J Egyébként még mindig szakad az eső. Most azt hiszem befejezem a gondolat menetet, de nemsokára ismét jövök, ha vmi érdekes eszembe jut! J

 

10.26: Nézelődök a Nlcafén. Találtam egy érdekes cikket a nevekről! Olvassátok el, itt a link. http://www.nlcafe.hu/nlezoteria/20090530/nevmagia/ 

 Megy a sírós szám… De nem sírok. Régen sokat sírtam, de mostmár rájöttem valamire: A gyengék sírnak, egyébként meg a sírás nem old meg senkit. Utoljára akkor sírtam, mikor kiderült, hogy nem tudok menni Galyáékhoz, de akkor is közre játszott benne ez a sírós szám. Épp az ment, és muszáj volt kiengednem… Egyébként pedig néha jól esik a sírás. Megkönnyebbül tőle az ember. Egyébként ne nézzetek hülyének, de jövőhétre tervezek egy nagy sírást. Ki kell belőlem jönnie, és ki is fog.

11.21: Utálom h fos lassú a netem. Elkezdtem keresni a neten Bella altatódalát, és szedegetek még le háttérképeket a zedgéről.Találtam tök jókat, de most főképp Alkonyatosokat kerestem. Ha jól hallom elállt az eső. A gulyás meg fő a gázon. Mindjárt kezdődik a Brian. Itt vannak nagybátyámék. Sziasztok!

Pár gondolat 14.48kor. Megvolt az ebéd és a szokásos beszélgetések meg ilyenek. J Uncsitesómmal elkezdtük nézni egy kicsit az Alkonyatot, meg tettünk a telójára képeket. Megvitattuk,hogy Robert Pattinson nem helyes, hanem van benne vmi, ami helyessé teszi. Tudom, kicsit furán hangzik, de ez az igazság. J Elmentek a rokonok szóval mostmár nyugi és pihi van. J Majd még később írok természetesen. Asszem tovább nézem az Alkonyatot, de ha közben eszembe jut vmi, írok!

15.52: Nem bírok tovább várni, bele kezdek!! Meg unatkozom is, de kiváncsi vagyok!!!

Eddig csodás… JJ Elolvastam. Hát komolyan mondom, már most imádom, pedig még csak 1 fejezetet olvastam el. De majd pénteken kinyomtatok pár fejezetet, és majd szép lassan meglesz az egész. Majd megkérem Nikit, hogy küldje el az első két kötetet is, és akkor meglesz a gépen. Meg szeretném majd mutatni Galyának is, bár úgy sincsen ideje olvasni most. J

 

17.20: Halálra unom magam. De komolyan. Ez nem lehet igaz. Azt hiszem megnézem az Alkonyat 2. felét, addig sem gondolok arra, hogy éhes vagyok. Már 5 órája nem ettem. Az sok idő. Közben szedegetek le még háttérképeket, de annyira nem köt le. Megyek Alkonyatot nézni! Pusszi Még mindig imádom J Megunhatatlan ez a film. Azt hiszem, hogy ma elolvasok még egy fejezetet a 3ból, bár nem biztos. Majd még meglátom, hogy lesz kedvem. Remélem lesz este vmi a tv-ben, mert nem szeretném megnézni mégegyszer az alkonyatot, bár nagyon jó!! J Jesszus megint sikerült hosszú blogot alkotni! Pusszi

"A legszebb és legédesebb napok nem azok, melyeken valami nagyszerű vagy csodálatos vagy izgalmas dolog történik, hanem azok, amelyek egyszerű, kicsi örömöket hoznak, amik úgy követik egymást lágyan, mint ahogy gyöngyszemek peregnek le a zsinórról."

     Lucy Maud Montgomery       

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr961155459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása