Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

...hosszú még az út...

2009.06.06. 21:40 - me&myself

 Jujj, jó volt  ma  reggel is. Reggel eléggé fáradtan keltem mivel 3szor is fent voltam éjszaka. Reggel 7kor már fent voltam, gépeztem meg ilyenek. Jah a tegnap estéről azért még hagy mondjak pár szót.Este kaptam egy gyönyörű számot Galyától... Minden benne volt ami az én lelki állapotomnak kellett... Majd belinkelem nektek! Hát őszintén szólva nem sok hiányzott, hogy felálljak és lemenjek megölelni!! Vollt benne akaraterő bőven!! Elhihetitek! :) Jah, meg persze végre sikerült összeismertetni Galyát és Annát! Szerintem szimpik egymásnak, és mondta Anna, hogy látszik, hogy nagyon szertem Galyát, és, hogy Ő is engem. Hát az én oldalamról tuti jó a megérzés, a másikról Őt kell megkérdezni. De azért azért van egy olyan érzésem, hogyha nem szeretne akkor nem törődne velem. Egyébként meg ha nem is szeret, akkor is törődik velem, és ahogy Anna mondta nagyon KEVÉS iylen ember van mint Ő, hogy segíteni akar másokon.. És ezt a két napot tuti nem fogom elfelejteni egyhamar, mert sokkal többet kaptam tőle, mint bárki mástól is kaphattam. Szóval tényleg nagyon jó volt... Na szóval a ma. Délelőtt egy kicsit letargiás voltam, bizton állíthatom. Hiányzott Galya, meg az idő is betett nekem egy kicsit. Hol esett, hol fújt, az esettet vehetitek szakadtnak is... De viszont volt egy tök jó dolog a mai napban! (Terészetesen a Galyáékkal való sétámon kívül is). Volt ügye a Kasza Tibis szám, és nem tudtam letölteni, ezért kiírtam iwiwen üzi flara, hha tud vki akkor segítsen, és Hajni (Galya tesója) letöltötte nekem. Tök aranyos volt, szóval ezúton is köszönöm Neki!! Du segítettem apámnak egy kicsit és megígérte h elmegyünk este a mekibe! De persze nem mentünk amin nem is lepődtem meg, bár sejtettem h ez lesz. Mondtam is Galyának h nem fogunk menni, és tessék nem is mentünk. Ennyit a megérzésekről.  Rendeltünk hamburgert, bár nem volt vmi szédítően jó d meg lehetett enni. Egyébként most sem sikeredett közelebb kerülni apámhoz. Bár nem lep meg a dolog. Nem vártam csodát a mai naptól, vagyis a hétvégétől... Egyébként télleg ragaszkodom Galyához... Ez mostmár végleges és visszavonhatatlan...

Itt a link: https://www.youtube.com/watch?v=eqT_m0Qv46U

"Nem mondom, hogy szeress, azt sem, hogy gondolj rám! Ha a szíved nem mondja, én miért mondanám?"

"Akit szeretsz, arra előbb-utóbb rátalálsz, egyszerűen azért, mert össze vagy hangolva vele." (Galyának)

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr801168161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása