Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

New Moon

2009.05.25. 19:09 - me&myself

Elkezdtem olvasni!!!!!!!!!!!!!!!! És ezt Nikinek köszönhetem, mert nem felejtette el behozni, és így nem kellett végig unnom egy egész napot. :) Már 125 oldalt kiolvastam, és meg kell mondjam letehetetlen. Így voltam az első kötettel is, és nagyon jó... Csak ajánlani tudom mindenkinek, akit érdekel az ilyen vámpíros sztori. Egyébként punnyadós volt ez a nap... ): Matekon a tavalyi kompetenciát néztük meg. Egyébként ma meg voltam kattanva az tuti... Rosszat tesz nekem ez a meleg. Ilyenkor meghülyülök. (: Tegnap egyébként néztem a csináljuk a fesztivál döntőjét. Az a dal nyert amelyikre én mondtam h nyerni fog. Szóval így legyen 5ösöm a lottón. Majd megmutatom a linkjét a számnak, nekem nagyon tetszik.  Délután nem voltunk itthon, egyébként ma gyümi napom van, és elég jól elvok vele. Ildi adott a pogácsájából 2 falatot, kb. de az semmi nem volt. Szóval még elvok... Ettem fini cseresznyét ma... Már eléggé olcsó a piacon. De minden finomság került ma a pocakomba. Egyébként még mindig megy a szavazás Benett babára, szóval csak ügyesen!!;) Na mára asszem ennyi lesz, nincs kedvem többet írni! Pusszantás mindenkinek!

http://www.noiportal.hu/noiportal_babaszepsegverseny/adatlap.556.html => Benett baba

https://www.youtube.com/watch?v=E6IpJW0hjrc  => kell még egy szó

"A pillanatnak élni annyit jelent, mint elengedni a múltat és nem várni a jövőt. Tehát tudatosan élsz, annak tudatában, hogy minden pillanat ajándék."

 

"Azt szeretném, ha az egész életem egyetlen őrült ötlet lenne."

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr771143319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása