Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

Kedd van

2009.06.02. 19:14 - me&myself

9.52: Balázs apa lesz!! Nagyon örülök neki, megérdemli, hogy boldog legyen! Annyira örültem neki, mikor bejelentette!

Egyébként most föcin ülök, és hallgatom a Pirítóst! 3as lett a föci szintvizsgám. Ami nagyon jó, mert semmit nem tanultam rá. Egyébként eszembe jutott valami. Pár hete mikor ecsetelte Bali, hogy milyen fürgék az ő spermái, és meséltem Galyának, erre ő mondta, hogy biztos terhes a barátnője! Erre most kiderül, hogy terhes! Ez sem véletlen tuti! J Mindjárt kiderül, hogy hányas leszek föciből! Sziasztok! (majd még írok)

 

10.11: 3as lettem föciből, ami várható volt, mivel a szintvizsgám is 3 lett. Akik ismernek, tudják, hogy zárkózott vagyok. És nem azért, mert épp nem akarok megnyílni nekik, hanem mert valami meggátol benne. Talán nem akarok csalódni. Ezért is írok talán blogot. Ha nem mondom el senkinek, elmondom hát mindenkinek alapon. Egyébként tapasztaltam, hogy személyesen sokkal nehezebben ismerkedem/beszélgetek, mint pl. msn-en. Persze ez nem mindenkivel van így, de sajnos többségében igen! Tudom, hogy változtatnom kéne rajta, de sajnos nem megy. Ezt egyébként észre vettem, hogy eddig csak Galyával tudtam olyan jót beszélgetni szeményesen! Na majd folytatom!

 

10.30: vissza adtam Nikinek az Alkonyat 2-t meg a számológépet. Átküldtem neki az eredeti altatódalt, meg majd pénteken töltök le számokat még. Vagy attól függ, hogy mikor megyek Galyáékhoz. Az is ma derül ki. Ma minden kiderül! Ez egy ilyen nap. Uncsi magyar lesz, azon tudok ezt-azt csinálni. Lehet keresztrejtvényt fogok fejteni. Na pussz

Ilyen unalmas magyar órát. De komolyan. És még 3 óra ezen kívül. Még jó,hogy az utolsó padban ülök, és nem látják, hogy írok. Elvagyok itt magamnak.

Azt hiszem, hogy ma különösen nyűgös vagyok. És éhes. Majd ha haza mentem eszek paradicsomot. Mivel gyümi nap van, nincs sok választásom. Du fizikát kell tanulnom, ha nem akarok kettest kapni. És mivel nem akarok, így muszáj lesz. Igazán vége lehetne már ennek a 10 napnak. Ez már csak szenvedés és kínzás. Jesszus mennyit írok!!

 

Rájöttem a lényegre. Vagyis, hogy miért írok blogot. Azt akarom, hogy figyeljenek rám! Ide olyan dolgokat is leírok, amit valószínű soha nem jutna eszetekbe megkérdezni. Vagy mert nem vagytok rá kiváncsiak, vagy csak nem jut eszetekbe. Bár ha ide leírok vmit, akkor sem biztos h rákérdeztek! (kivétel Galya) Nem törődtök velem annyira, mint amennyire kellene.

 

Nagyszünet van. Ez a harmadik oldal amibe belekezdek. Látszik, hogy van mi kijőjjön belőlem. Inkább kint legyen, és tanuljak a dolgokból, mint bent maradjon. Valami vidám dologról is kéne írnom, mert depisek lesztek a blog olvasásakor, de őszintén szólva nem igazán tudok jó dolgokról beszélni. De persze várom a pénteket/szombatot ezerrel, de most más jó dolog nincs kilátásban. Persze még a nyári szünet, de az még odébb van. Más jó nincs. Tegnap leszedtem a képeket iwiwről, ahogy ígértem, csak 3 maradt fent! Tegnap küldött képeket Galya. Hátha vki azt mondja, hogy az utolsótól nem olvad el, akkor annak nincs szíve! De hát sajnos van ilyen, ők nem tudják mi a szép! =) persze én tudom, és ez a lényeg! Este remélem hív mamám! Na mára befejezem!

 

Újra itt! 13.35 van, és ez az utolsó órám! Szerencsére! Eléggé éhes vok, majd otthon paradicsomot eszem. Kémián már kb. két hete nem csinálunk semmit. De persze haza menni nem lehet. Felesleges… de nincs kedvem fizikát tanulni. Mire én ezt beírom este a gépbe… azt hiszem mára elég ennyi a suliból. Pusszka

 

19:11 van épp... Mindjárt kijön a könnyem... Ezt nem lehet elmesélni... De jól vok ám... Mára ennyi! Pusszka!

"Az élet valóban sötétség, ha nincsen akarat, és minden akarat vak, ha nincsen tudás, és minden tudás hiábavaló, ha nincsen munka, és minden munka üres, ha nincsen szeretet."

 

"Az emberek megmossák az arcukat, kezüket, de vajon hányan vannak azok, akik minden nap megmossák a lelküket is?"

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr291159792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása