Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

Stephenie Meyer

2009.05.28. 18:56 - me&myself

Még mindig ezt a csodálatos könyvet olvasom. Nagyon jó, és egyre izgibb, bár nincs Edward... :( De így is sikerült izgi könyvet írnia Stephenienak. Na de a mai nap. Reggel kelés időben, mert 7.45re mentem. Betettem a szokásos gyümi adagomat, felöltöztem, és indulás. Egyébként észrvettem, hogy kaputól kaupig nem kell több 17 percnél h leérjek. Persze tömegközlekedem, és ha nem jön a busz átsétálok a villamoshoz. A suliban végig ültem 7 rohadt unalmas órát, rajzon dogát írtunk, persze semmit nem tudtam. De nem is baj. Kiderült h a tábor időpontját áttolták júli 20-ra, ami azért jó, mert pont 1 nappal a diéta befejezése után mennénk!! És anya egyre jobban hajlik rá, hogy elenged!! Szóval tök jó, legalább elmegyek vmerre a nyáron. Mert nem hiszem h másmerre megyek. Ma és kedden nem lesz aqua, szóval pihizéses lesz. Egyébként a jövőhét rém rossz lesz. Töri szintvizsga, angol kompetencia, pót fizika tz... Ha azt túl éljük mondjuk már semmi nem lesz, és az utolsó hét úgyis pihenős lesz, sztem semmit nem fogunk tanulni..Bár nem mintha eddig olyan sokat tanulnánk... :) Na jól van, azt hiszem mára zárom soraimat, elég lesz mára ennyi! Jók legyetek és pusszi mindenkinek!! :)

"Az ember élete egyszeri, ezért sohasem fogjuk tudni megállapítani, melyik döntésünk volt jó és melyik rossz. Az adott helyzetben csak egyszer dönthetünk, s nem adatott meg nekünk egy második, harmadik, negyedik élet, hogy különféle döntéseinket összehasonlíthassuk." (Milan Kundera)

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr401149527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása