Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

Holnapppp

2009.06.04. 19:41 - me&myself

 Na mostanában nincsenek önálló gondolataim. Vagy csak lehet,hogy túl lusta vagyok ahhoz, hogy begépeljem a sok szöveget amit írnék. Nem tudom... Na szóval a mai napon is túl vagyunk. Töri szintvizsgát túl lehetett élni, a fizika tz-t is nagyjából. Voltam a piacon krumplit venni, h tudjak mit enni! De persze nem volt itthon tunki! Szóval magába ettem!  Egyébként egész délelőtt alig ettem vmit. szinte csak ittam. Végre holnap tudok menni már Galyáékhoz!! jajj, jó lesz az, csak tartsunk már ott! Bár a hnapi nap gyorsan eltelik..Nah ez a hapsi az Alkonyatból Carlisle...Vagyis tudom nem látszik, de bizton állíthatom h Ő az. Nézzézek meg gugliban. :):) Na jó mára ennyi! Holnap kicsit soká lesz blog, programom lesz! :P:P Na pusszka

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr531164001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása