Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

Megint egy fárasztó nap...

2009.05.26. 19:33 - me&myself

Nővérkém :):) Tegnap nem is beszéltem Vele, és Galyáékról sem tudok semmit vasárnap óta...Jó lenne tudni róluk már, remélem nem haragudott meg rám vmiért, bár nem hiszem h tettem olyat. Szóval vhogy kéne már beszélni.... Vagy legalább írj egy üzit h minden ok... A mai nap egyébként fárasztó volt... Igza csak 5 órám volt, de elég is... Olyan uncsik voltak h hihetetlen. Egész nap szinte olvastam a New Moon-t ami egyre izgisebb,így az elején. (Bár már a 200. oldalon is túl vok. de nekem még az eleje :):)) Aztán elmentünk anyával a kiínaiba, és kaptam egy felsőt. Tök szép fehér, nekem nagyon tetszik. Majd vmikor felveszem a héten suliba. Voltam du aquán, ami nagyon kifárasztott. Annám meglököttült... (Én alkottam új szó) Turbó diétát akar venni, (Gastroyal) mert fogyni akar... Olyan butuss...Ő így szép ahogy van... Láthatjátok a képeken is... Asszem mára ennyi!! Galya!! Jelentkezz!! Imádáss

"Amikor az emberek elhatározzák, hogy szembenéznek egy problémával, olyankor valójában rádöbbennek, hogy sokkal többre képesek, mint hitték."

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr91145410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása