Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

9 nappp

2009.03.23. 18:51 - me&myself

És már csak 9 nappp... Juj vagyis jövő hét Szerda... jaj nem szertem a szerdákat de ezt szeretni fogom. Az biztos :) Ám reggel ténylegesen hülyének néztek... Nem vagyok az,de azokat is meg lehet érteni akik nem látják h füles van a fülembe és azt hiszik, hogy magamba röhögök.. akkor nem csodálom h hülyének néznek... Na de a boldogságom tárgya: a mesterséges megtermékenyítésről volt szó... erre kitalálták h akkor ők mennek és adnak "mintát" és ügye mondták h csinálnak vizsgálatokat h milyen gyors meg ilyenek (mármint a sperma) erre a balázs: nekem nem kell vizsgálat az enyémek gyorsak. erre a feri: azt Te honnan tudod? balázs: már mondták és érzem..... Hát igen, ma reggel mindent meg tudtunk Balázs "férfiasságáról" vagyis inkább ami benne van...na ezt inkább hagyjuk,mert megint eszembe jut és elkezdek dőlni a röhögéstől, és könnyezni fogok ami nem jó,mert nem tudom megírni a blogot, amit senki sem szeretne... Főképp Én nem,mert akkor kapok a fejemre Galyától h nem írtam blogot... Na szóval ez a reggeli dolog megadta a mai napra a hangulatomat. Csak sajna fújt egész nap a szél, amitől fájt a fejem is de már nem fáj,bár kint most is fúj a szél eléggé rendesen, de remélem abba hagyja és jön a jó idő,mert azt mondták h péntektől jön a 14-15 fok. Hát nem ártana,mert szertnék szoknyába menni mikor talizunk Annával,de ha így folytatódik nemhogy szoknyát,de vastag harisnyát fogok vissza venni. Utálom a rossz időt, jönne már inkább a meleg,de nem nagyon akar... Inkább a május lenne jó, harisnyát szoknyával vagy max. térd gatyával,topánkával...Hoppá! Voltam ma deichmannba és láttam topánkát... nem topánkát hanem A TOPÁNKÁT... igen a nagybetűs álom topánkát...csodálatos, bár még anyának rá kell bólinania... De sztem tetszeni fog neki, most sok féle van a deichmannba vmit úgyis találok... olyan nincs h Én ne találjak magamnak cipőt... minimum 4 párat...na igen nőből vok, sok cipőm van,de nem elég... na jó, kidregény kész, van mit olvasnotok...

"A siker mércéje az, milyen magasra ugrasz, miután elbuktál."
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr241020795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása