Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

Vakáció

2009.06.13. 19:53 - me&myself

Tegnap nem írtam. Későn értük haza és a net is lassúzott, bár azt ma is csinálja... Na hát mit is mondjak?? Ezt a tanévet is túléltük. Hosszú volt, de akkor is átvészeltük. Ha sokszor nem láttuk a végét, és fáradtak voltunk megcsináltuk! Tegnap kiderült, hogy új ofőnk lesz! A magyar tanárt kapjuk meg, ami nagyon jó! főképp az előző kettőhöz képest... Igazából már várom az új tanévet, kiváncsi leszek rá, hogy milyen lesz a Ponty utcában! Hiányozni fog a régi épületünk, meg fura lesz új közösségbe beilleszkedni megint... Bár én és a beilleszkedés... Nem vagyunk nagy barátok... Nem is leszünk sztem... Bár ez már egy másik történet. De előttem a nyár, és nem ezen fogok gondolkodni, csak ennnyit akartam megosztani veletek a tegnapi napról.  Hát ma...

Voltunk piacon reggel, hogy vegyünk gyümölcsöt, meg ezt-azt... itthon neteztem, ilyenek. Megnéztem az Alkonyat 1-et mivel rég láttam :):) És elkezdtem olvasni a Hajnal hasadást... Annyira jó!! Már a 6.fejezetnél tartok. Imádom!! Sztem ez lesz a kedvenc kötetem a 4 közül... Még csak az elején járok, és már szinte minden várható megtörtént, és kivi leszek mi lesz utána...

Mostanában érzelmileg kuka vagyok...Igazából nem tudom mi van velem... Anyámék arról beszélgettek, hogy biztos azért fogyózom, mert szerelmes vagyok... Mondom csodás... Hát igazából nem bánnám már, hogyha itt lenne egy pasi... Mostanában egyre többször gondolok arrra, hogy milyen jó lenne, hogyha itt lenne nekem is egy pasi, az ÉN pasim, akihez hozzá lehetne bújni, meg ilyenek... Magányos vagyok őszintén szólva... De nem gondolok rá görcsösen, mert akkor cska rosszabb lesz... Na mindegy... Ennyit mára! Sziasztok! Pusszi

"Ha tudnék álmodni, én is rólad álmodnék. És nem szégyelleném."

"Ahol én vagyok a láng, te légy a szén! Ahol én vagyok a harmat, te légy a víz!"

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr661183100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása