Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

Hosszú nap története

2009.05.19. 19:12 - me&myself

Hát a mai nap hosszú-hosszú és még annál is hosszabb volt, de egész jó kedvem van. Reggel volt ügye a föci szintvizsga! Hát nem tudom, majd meglátjuk h h sikerül. Reméljük annyira rémes nem lett.  Majd kiderül. További 5 óra várt még rám, ami mit ne mondjak hosszú és unalmas volt, inkább nem is akarok rá gondolni. Haza, mert 14.10kor ki is szabadultam, siettem kajálni!! Ettem egy fél tányér gulyás levest, meg 2 mikróban sült krumplit. Őszintén szólva eléggé éhes voltam utána, de nem baj, nem ettem semmit. Kicsit neteztem, aztán mentem aquára. Nemrég haza jöttem, fürcsiztem, most épp a vacsimat fogyasztom, csemege kukorica formájában. Most kezdődik a Kalandra fal! és azt nézem fél szemmel, meg közben msn, iylenek, vagyis a szokásosak. Egyébként lehet h a hétvégén megyek Miskolcra, de majd ma kideürl. Egyébként mondanom sem kell,hogy tegnap Galya kb. 5 perc alatt felvidított. Kicsit elő vette a lökött formáját, de nem is baj az, jó volt. Édes volt, mint mindig! :) Na asszem mára ennyi, találtam egy jó honlapot, azt nézegetem. Jók legyetek! Pusszi

"Ha szeretünk valakit, elgyengülünk. Kiszolgáltatottak leszünk. Megalázhatóak. Gyakran vesztesek is. Egy szerelemben mindig az veszít többet, aki jobban szeret. A közönyös, akinek egy kapcsolat nem "vérre megy", erősebbnek tűnik... Azért is félünk szeretni, mert odaadóvá válunk, kiszolgáltatottá. Mondjuk ki: gyengévé... És, mivel a szerelem ritkán izzik mindkettőnkben egyenlő hőfokon, mindig annak a nehezebb, aki jobban szeret. Még akkor is, ha intenzívebb boldogságot él át, mint a másik. Mert utána ő lesz a boldogtalanabb."
       (Müller Péter)

A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr431132003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása