Fanni

Hogy megszeressek valakit elég 2 perc és,hogy megutáljak elég 1...

Friss topikok

Uncsi nap 2

2009.05.24. 18:51 - me&myself

Ma egy lótuszt kaptok tőlem, ennek az unalmas nap hatásásra. Tegnap este anyával lekvárt főztünk. Az első adagból 8 üveggel lett. És büszkén mondhatom,hogy aktív részese voltam, főképp a kezeim. Ugyanis én nyomkodtam össze a kezemmel egy adag epret. Szóval gratulálhattok. :) Este még filmet néztem, a mindenképpen talánt. Igazából már vagy karácsony óta megvan ez a film, de vhogy nem akadt a kezembe h meg is nézzem. De tegnap sem néztem végig, mert álmos voltam, de amennyit néztem belőle jóó volt. Egyébként Galya felhívta rá a figyelmem, Benire kell szavazni a neten, és én ezt bőszen hirdetem is. Már vhol 90nél tartunk, de ezt meg fogjuk sokszorozni...:) Ma egyébként megint egy uncsi napot éltem át. Reggel felkeltem kb. 8kor, de nem reggeliztem mert nem voltam éhes. Bekapcsoltam a gépet, és a szokásosak. Galyával beszéltünk olyan 10 körül egy kicsit. Jó volt, jobb kedvem lett tőle. Aztán néztem ma grace klinikát. Sokat.. Sőt...Nagyon sokat. De közben rendet raktam a szobámban, meg a szekrényemben, és felsöpörtem, szóval most szép rend van a szobában, kivéve az asztalon. Ennyi kupi kell, de majd ott is lesz rend. Valamikor. :) délután fűztem egy karkötőt. Filmnézés közben. Ebédre ettem grízes tésztát, amiből nme ettem meg az összeset. :) A vacsim fagyi lesz. Vagyis már egyet megettem, szóval még lesz egy. Tök jó mert jövő héten megyünk anyával Miskolcra, mivel ügye Pünkösd lesz, és hétfőn majd nem kell suliba menni. Hipp-hipp hurrá... De előbb szerdán még túl kell élni a kompetenciát. Ami simán menni fog... :)Fő a pozitív gondolkodás, egyébként most tök jó kedvem lett. Nem tudom miért, csak úgy. Asszem ma megint sok lett a blog, aminek ki kellett jönnie az kijött. :) Jók legyetek. És szavazzatok Benett babára, (beírom majd a linket) és pusszi!!!

http://www.noiportal.hu/noiportal_babaszepsegverseny/adatlap.556.html

“Néha vereséget szenvedünk. De a vereséget úgysem kerülhetjük el. Ezért aztán még mindig sokkal jobb, ha az álmainkért vívott harcban veszítünk el néhány csatát, mint ha úgy szenvedünk vereséget,
hogy azt sem tudjuk miért harcoltunk.” (Paulo Coelho)

„Bárhol is legyen, számomra a pokol az a hely, ahol nem vagy velem.” (Stephenie Meyer)


A bejegyzés trackback címe:

https://cseppecske.blog.hu/api/trackback/id/tr591141044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása